Kvällens yoga.

Mamma, Pappa och Svärmor (85) var här och yogade idag.
Det blev ett mycket lugnt och meditativt pass med fokus på medvetandet och andningen.
Långsamma rörelser som fick följa den individuella andningen. Först 20 min andning och koncentrationsövningar.
Sedan månhälsningar, sittande asana vridningar. Janu Sirsasana, Trianga Mukhaikapada Pashimottanasana, Marichyasana A,  Baddha Konasana, Upavishta Konasana , Liggande vridningar, Stående, Trikonasana, Parsvakonasana, Balansövningar, Padanghustasana, Prasarita Paddottanasana, Utthita Parsvottanasana, Utkatasana. Yogamudra.
Avslutning mot väggen med bäckenet på en kudde och mot väggen, benen utsträckta upp på väggen sist Savasana.
Om Shanti

Annonser

2 reaktioner på ”Kvällens yoga.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google+-foto

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.